breakaway

AND DON'T TELL ME YOU'RE SORRY CAUSE YOU'RE NOT.
nej faktiskt, du är inte ledsen. och jag är så sjukt jävla trött
på dina jävla förlåt hela jävla tiden. och dina sjukt dåliga ursäkter.
och jag skiter iom du läser det här eller inte. tänker inte lägga ut dig.
jag ska erkännna, jag trodde verkligen att du var annorlunda.
jag trodde du var den som jag träffade på en fest. men du gör
samma jävla saker hela tiden. och jag önskar av hela mitt svarta
hjärta att saker vore annorlunda. att vi bodde närmare och att jag
kanske itne var som jag var. men jag är det och jag kan inte
släppa vissa saker. precis som inte du kan och fortfarande inte har gjort.
så varför säger du till mig om saker du inte tycker jag borde ta "så seriöst"
du vet ingenting. och nej, jag kanske inte har berättat men du frågar aldrig.
förlåt betyder ingenting


Kommentarer

vi är förlorare vi två:

du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

www:

text:

Trackback
RSS 2.0