jag hatar dig

Hon andas djupt, tungt
stirrar in i vad som inte finns
"Vad var det jag sa?" vill hon tänka
hennes säng är lika tom som
den var var när han gick
Vad var det hon sa?

Han sover djupt och tungt
drömmer om hur allt kunde varit
tänkte på allt han skrev då.
"vad var det jag sa"


Och hon är trött på att tänka
på vad som gick fel och inte
hon som aldrig skulle såras
Andetag för andetag, tänder
på det sista brevet och hoppas
att nästa gång blir allt annorlunda


Han är trött igen.
Det är snart morgon men han
vill aldrig aldrig vakna upp igen
minns allt han skrivit, minns allt
som sagts. "varför sa jag så"

"jag ville bara säga att du är den
snällaste, vackraste smartaste
och bästa jag känner"


Kommentarer
Postat av: cornelia

jättefint.

2008-09-04 @ 20:51:15
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: elu

hatar honom, han försvinner inte.

så jävla sjukt är det.

2008-09-04 @ 20:57:37

vi är förlorare vi två:

du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

www:

text:

Trackback
RSS 2.0