september 10

ser verkligen fram emot fredag.
hoppas att jag får med mig henkie, viktor och orrisen
till cornelia. det vore så kul och så mysigt. har stora förväntnigar
vet inte varför, mer för att jag behöver vara med vänner och
slippa tänka på allt det andra som alltid annars tar upp min tid.
ska ladda ipoden med massa fet musik och ta med min ipod sladd
till cornelia. alt så har hon ju massa bra musik på datorn kom jag på.
måste hitta något roligt spel, spela spel på salongsberusning är nog
det kanske mest roligaste som finns (efter att se håkan)
fick en tidning av mina fävvo lärare idag med SUPERFINA
bilder på håkan som jag ska rama in, eller åtminstone en av dem.
ska nog göra klart mitt badrum här nere ikväll också.


Kommentarer
Postat av: cornelia

det blir nog asbra <3

har asmycket musik men du kan ta med ipoden ändå om du vill. har sladd dock så det behöveru inte ta med :D

2008-09-10 @ 20:17:14
URL: http://fleetway.blogg.se/

vi är förlorare vi två:

du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

www:

text:

Trackback
RSS 2.0