the best life goes to you

idag har jag:
-hämtat ut håkanbiljetter
-skolkat
-puttat cornelia så hennes tå
almost ramlade av.
- TÄNKT att jag ska städa mitt
rum nu när jag har fedt med nya saker
- inte städat mitt rum


saknar simon asa mycfket och på fredag/lördag
blire partyyyyy. hoppas simon och dom joinar oss då.
annars hoppas jag att det blir lika kul som på popaganda
och att julia häller i sig RÄTT MÄNGD och att joanna och frida
ska vara med. jag är sjukt popindiemotherfucker.
kan inte sluta lyssna på violet hill med coldplay heller
för det får mig att tänka på samma person om och om igen.

så. dagens låt
coldplay - violet hill


Kommentarer
Postat av: cornelia

min tå gör asaont fortfarande </3

men hallååååå ska ni komma hem till mig? :$

2008-09-09 @ 19:37:56
URL: http://fleetway.blogg.se/

vi är förlorare vi två:

du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

www:

text:

Trackback
RSS 2.0